Friday, May 21, 2010

Mari Sertai ANGKASA dan mula berniaga


Berminat menyertai ANGKASA

Bayaran hanya RM100 bagi koperasi dewasa dan RM 30 bagi koperasi sekolah
Bayaran ini seumur hidup bagi sebuah koperasi. Sila klik web dibawah bagi muat turun borang.

http://angkasa.coop/index.php?option=com_content&view=article&id=181&catid=50

Kami akan menghubungi anda untuk memberi penerangan tentang kebaikan keahlian koperasi, sila hubungi 03-78846453 atau 019-3492140. Bagi mendapatkan pertanyaan melalui email sila ke radif.angkasa@gmail.com

Produk Syariah ANGKASA yang boleh menjadi produk koperasi :










Untuk mengambil bahagian dalam program Biz Partner, bakal rakan kongsi mesti menyediakan maklumat seperti berikut sebelum tawaran rasmi dan kontrak dimeterai antara KOPSYA dan koperasi.
 







Deposit Mudharabah ini diwujudkan khas untuk menggalakkan anggota dan juga pihak koperasi anggota menabung dan melabur. Ianya seiring dengan matlamat KOPSYA Angkasa untuk bergerak ke arah perbankan koperasi.
 







Pembiayaan Perumahan Musyarakah Mutanaqisah adalah produk khas yang direkabentuk bagi membolehkan anggota memiliki rumah idaman dengan menggunakan kaedah sewa-pajakan Al-Ijarah dan Al-Bai' yang sangat fleksibel.
 





 

Pembiayaan Peribadi Tawarruq adalah pembiayaan khas kepada anggota dengan harga istimewa bagi meraikan pelbagai keperluan tunai.


 







Pembiayaan Al-Rahn yang bakal disalurkan menerusi koperasi anggota akan meluas dan memudahkan para anggota dan pelanggan memperoleh kemudahan kewangan dengan segara.








Pembiayaan Korporat adalah produk khas untuk koperasi anggota bagi menjalankan projek-projek yang berdaya maju.

No comments: